مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 16:212022-11-18ورزشي

تکواندو قهرمانی جهان| تکواندوکار اصفهانی مدال برنز گرفت


ورزشکار اصفهانی وزن +87 کیلوگرم تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک سوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی تکواندو ایران در  روز چهارم از بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در وزن +87 کیلوگرم مردان نماینده داشت که در نهایت سومین مدال برنز تیم ملی ایران در این مسابقات توسط سجاد مردانی به دست آمد.

  کاپیتان اصفهانی تیم ملی کشورمان در وزن 87+ کیلوگرم دور نخست برابر آلوارز از ونزوئلا با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید، وی در این دیدار راند اول را 3 بر صفر به سود خود خاتمه داد، راند دوم این حریف بود که 7 بر 6 به پیروزی دست یافت؛ اما مردانی در راند سوم 4 بر یک پیروز از میدان مبارزه خارج شد.

  وی در مبارزه دوم آندری هابار اوکراین را با نتایج 3 بر 2 و 4 بر یک از پیش رو برداشت و در مریک هشتم نهایی و در پیکار با آن از گامبیا دو بر صفر (3 بر یک و 4 بر یک) صاحب برتری شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

  نماینده سنگین وزن کشورمان در این مرحله کارلوس سانورس از مکزیک دارنده مدال نقره دوره قبل و رنکینگ 5 دنیا را پیش رو داشت، راند اول این مبارزه را مردانی 3 بر یک به سود خود خاتمه داد، در راند دوم دو تکواندوکار به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند و در پایان راند سوم بازهم تساوی 2 بر 2 روی تابلو ثبت شد که داوران در هر دو راند با وجود عملکرد فنی و ضربات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو قهرمانی جهان| تکواندوکار اصفهانی مدال برنز گرفت

تکواندو قهرمانی جهان| تکواندوکار اصفهانی مدال برنز گرفت